Programació dissabte 22 de novembre 2014

   Hola a tothom, ja tenim mig preparada la graella per aquest dissabte, que serà molt especial i molt interessant.Això si, recordeu que és en directe i sempre passen coses.

10:00 ESPECIAL CALIDOSCOPI

Aquest dissabte tindrem dues hores de la secció que ens porta la nostra bruixa Carme, i què tindrem?Francesc Roma

La primera hora ens acompanyarà el professor d´universitat  Francesc Roma, que ens parlarà de les bruixes a la comarca.

Antonio piñero      A segona hora tindrem la companyia d´un col.col·laborador de Cuarto Milenio, ell és Antonio Piñero, i no és la primera vegada que ens acompanya al programa. El tema que ens parlara és sobre la seva nova novela “EL TRONO MALDITO”, On ens submergirà en les trames de la descendència d’Herodes EL GRAN i l’imperi ROMÀ amb la vinguda del nou MESSIES JESÚS.TRONO

12:00 ANGEL I DIMONI

   Per si no en tinguessim prou després d´aquestes dues hores amb la bruixa Carme, no menys interessant serà la companyia del nostre mossén Pere Oliva. Aquest dissabte, continuarem parlant del bisbat de Vic? Vindrà el Bisbe, què ens té preparat el nostre mossén?

                                 Mossén Pere Oliva  Tot això només ho esbrinarem escoltant el programa..

Marina i Estefania

13:00 KARAOKE

   L´Estefania i la Marina ens prepararan un nou capítol de com cantem els de Torre de l´Aire. A qui li tocarà?

13:30 CRITICA DE CINEMA

Sara González   La Sara ens tindrà preparada la graella de la setmana sobre pelicules i series, li donarem temps a què ens ho digui tot? Quina serà l´estrena recomanada de la setmana?

Què haurem de fer, anar al cinema o quedar-nos a casa a veure alguna peli?

                                      Ja ho saps, si dissabte no tens plans queda´t amb nosaltres a partir de les 10:00 del matí, i et prometem que t´agradarà o no t´agradarà, però si passaras una bona estona amb nosaltres. Fins dissabte!                                                                                                                                  .

Deixa un comentari